هویت بصری یعنی هرجا اسمی از برند و هویت شما بود، مثلا تابلوی سردر شرکت یا بالای درِ ورودی فروشگاه ، غرفه نمایشگاه، بنرهای تبلیغاتی محیطی برند و … مشتری، شما رو با یک نشان و رنگ مشخص ببینه و همیشه شما رو با اون نشان بشناسن،
اسم این انسجام و یکپارچگی بین اجزای هویت برند(Brand Identity) شما که شامل: لوگو ، رنگ سازمانی ، ست اداری و ...هویت بصری نام دارد. یکی از مواردی که رعایت اون در طراحی هویت بصری لازم هست تا مشتریان به ما اعتماد کنن، میزان حرفه ای ظاهر شدن ما در دنیای برندینگ هست.
این کار رو تیم ما با اصول تبلیغاتی روز دنیا برای شما انجام میده.